Midori MD Paper Cotton Notatnik F2
Cena regularna:
Ten produkt jest chwilowo niedostępny.
Notes MD Paper Cotton w formacie F2 japońskiej firmy Midori. Format F2 został stworzony z myślą o artystycznych duszach. Papier ten w trakcie pracy nad sztuką nie tworzy kłaczków pod wpływem tarcia, jest mocny, a zarazem gładki. 20% materiału, który został użyty do produkcji Md Paper to pulpa bawełniana o wyjątkowo miękkiej fakturze, by móc uzyskać jak najlepszy komfort rysowania. Doskonały do szkicowania zarówno ołówkiem, jak i malowania farbami. Kremowa okładka wykonana jest z cienkiej ale odpornej tekturki. Dzięki specjalnemu szyciu notatnik rozkłada się na płasko. Wyjątkowo staranne wykonanie daje nam poczuć, że mamy do czynienia z produktem naprawdę wysokiej jakości.
Unikalna faktura papieru zwiększa przyjemność rysowania.
- notes w formacie F2 (240 x 190 x 11 mm),
- dostępny gładki,
- 200 stron w białym kolorze,
- minimalistyczna i delikatna kremowa okładka,
- wyprodukowany w Japonii.
Notes można personalizować! Personalizację wykonujemy na miejscu w Notece. Więcej możecie przeczytać tutaj: PERSONALIZACJA W NOTECE. W okienku na wpisanie tekstu prosimy o wpisanie następujących informacji:
- kolor personalizacji: do notesów MD zalecamy efektem suchego stempla (bez koloru), ale może to też być napis w kolorze złotym, srebrnym, czarnym lub białym,
- lokalizacja: przód lub tył notesu a dodatkowo: centralna część okładki, dolna krawędź lub dolny/górny róg,
- tekst personalizacji: inicjały, imię + / lub nazwisko, krótkie motto (pamiętaj o zwróceniu uwagi na ilość znaków - dłuższe napisy prosimy skonsultować mailowo lub telefonicznie).
Co ważne - personalizowane produkty nie podlegają zwrotom.
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
109,00 zł
1 150,00 zł
139,00 zł
1 199,00 zł
1 138,00 zł
30,00 zł
98,60 zł
Cena regularna:
116,00 zł
50,00 zł
9,00 zł
770,00 zł
93,50 zł
Cena regularna:
110,00 zł
629,00 zł
Cena regularna:
740,00 zł
93,50 zł
Cena regularna:
110,00 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.