TWISTO - Najczęściej zadawane pytania
Ciekawi Was opcja TWISTO, ale potrzebujecie więcej informacji? Nie ma problemu! Z pomocą TPAY.COM i TWISTO stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań odnośnie metody opóźnionej płatności. A jeżeli poniższe zagadnienia nie wyczerpią nurtujących Was kwestii - dajcie znam znać na [email protected] lub telefonicznie pod +48 508 710 460.
Płatności odroczone Twisto - pytania i odpowiedzi
- Z usług jakiego operatora płatności korzysta sklep, oferując płatności odroczone Twisto?
Nasz operator płatności to Tpay - marka Krajowego Integratora Płatności S. A. z siedzibą w Poznaniu, www.tpay.com. - Czy korzystanie z Twisto coś kosztuje?
Korzystanie z Twisto jest bezpłatne. Pamiętaj jednak, aby zapłacić za zakupy w ciągu 30 dni. Jeśli tego nie zrobisz, Twisto będzie musiało naliczyć Ci ustawowe odsetki za opóźnienie. Będziesz otrzymywać przypomnienia mailowe od Twisto o zbliżającym się terminie zapłaty. - W jaki sposób przebiega proces zapłaty za zamówienie, gdy wybiorę Twisto?
Po złożeniu zamówienia w sklepie, otrzymasz dwa maile - jeden od sklepu, drugi od Twisto. W wiadomości mailowej od Twisto znajdziesz link do płatności online i numer konta do wpłaty. Możesz zapłacić przelewem bankowym, szybkim przelewem, BLIKIEM, a nawet przekazem pocztowym - jak Ci wygodniej. - Gdzie mogę zobaczyć szczegóły mojego zamówienia z Twisto?
Po złożonym zamówieniu otrzymasz dwie wiadomości mailowe - jedną od nas i drugą od Twisto. W obu znajdziesz szczegóły swojego zamówienia. W wiadomości od Twisto znajdziesz szczegóły dotyczące zapłatyza zakupy. Jeśli nie możesz znaleźć takiego maila, sprawdź inne foldery, w tym Spam. - Czy Twisto wymaga rejestracji?
Nie, Twisto nie wymaga rejestracji. Po wyborze metody płatności “Kup teraz, zapłać później” w panelu transakcyjnym Tpay poprosimy Cię o podanie kilku podstawowych danych. Rejestracja w Twisto jest opcjonalna. Jeśli jej dokonasz, zyskasz kartę Twisto do płatności w każdym sklepie, stały miesięczny limit na wydatki z Twisto oraz do 45 dni na zapłatę. - Czy Twisto połączy się z moim kontem bankowym?
Nie, płatność z Twisto jest zupełnie niezależna od Twojego konta bankowego. - Czy mogę zwrócić produkt i co się wtedy stanie?
Tak, w przypadku chęci zwrotu zamówienia:
1. Poinformuj nas (obowiązuje termin zawarty w regulaminie sklepu), że chcesz zwrócić całe lub część zamówienia.
2. Po zatwierdzeniu zwrotu, prześlemy Twisto środki za dokonany zwrot.
3. Twoje zobowiązanie w Twisto zostanie zmniejszone (częściowy zwrot) lub wyzerowane. - Co w sytuacji, gdy zapłaciłem/am już pewną kwotę Twisto, a następnie dokonałem/am zwrotu?
Wówczas Twisto zwraca Ci odpowiednią kwotę na rachunek, z którego przekazałeś/aś środki. Na przykład, jeśli kupiłeś/aś dwie rzeczy odpowiednio za 80 i 40 zł, wpłaciłeś Twisto 100 zł, a następnie oddałeś/aś produkt za 80 zł, to Twisto odda Ci 60 zł. - Czy płatności Twisto w Tpay są bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych
danych dostępowych do swojego konta. - Jak znajdę Twisto w sklepie?
Wybierz TWISTO jako operatora płatności, a następnie w panelu transakcyjnym TPAY.COM przewiń stronę na sam dół i kliknij w kafelek z metodą płatności “Kup teraz, zapłać później - TWISTO”.