FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania
Zależy nam na tym, żeby korzystanie z naszej strony, jak i z naszych produktów było dla Was jak najprostsze! Często zadajecie nam pytania, które Was nurtują. Poniżej lista pytań, które zadajecie nam najczęściej - od razu z odpowiedziami! Gdybyście jednak nie znaleźli tutaj informacji na którąkolwiek z kwestii - pytajcie śmiało na [email protected] lub bezpośrednio na Facebooku lub Instagramie.
Dla ułatwienia całość podzieliłyśmy na kilka działów.
Obsługa zamówień
- Czy zamówienia wysyłane są za granicę?
Tak! Najlepiej podeślij nam mailem ([email protected]) kod pocztowy, pod jaki mamy wysłać przesyłkę oraz jakie produkty Cię interesują. Od razu skontaktujemy się z kurierem w celu wyceny przesyłki. - Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe - najczęściej jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej do dwóch dni roboczych od zaksięgowania płatności. W przypadku pilnego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny (508 710 460) lub mailowy ([email protected]). Z doświadczenia również wiemy, że zamówienia kurierskie dostarczane są do Was już na następny dzień po nadaniu przesyłki. - Dlaczego nie dostaję mailowych informacji odnośnie mojego zamówienia?
Prosimy o kontakt mailowy - możliwe, że w adres e-mail podany przy składaniu zamówienia wkradł się błąd. Najczęściej jest to drobna literówka, która sprawia, że informacje odnośnie zamówienia nie dochodzą.
- W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową noteka.pl, telefonicznie lub przez maila ([email protected]) - W jaki sposób mogę zwrócić swoje zamówienie?
Prosimy o wypełnienie naszego formularza odstąpienia od umowy i przesłanie go wraz z paragonem i zwracanymi produktami na adres naszego sklepu: NOTEKA, Łódź, ul. Okopowa 109 L1, 91-849. Przed wysyłką prosimy o informację mailową o planowanym zwrocie na adres [email protected]. Koszt zwrotu przesyłki pokrywa kupujący. - Złożyłem właśnie zamówienie w sklepie online, jednak chciałbym domówić jeszcze kilka innych produktów. W jaki sposób mogę to zrobić bez ponownego płacenia za wysyłkę?
Kolejne zamówienie prosimy złożyć w ten sam sposób jak poprzednio, jednak przy wyborze metody dostawy prosimy o zaznaczenie: Ciąg dalszy wcześniejszego niewysłanego zamówienia. - W jaki sposób mogę reklamować zamówienie?
Prosimy o mailowy kontakt ([email protected]) z opisem i zdjęciem zaistniałej wady produktu. - Właśnie złożyłem zamówienie, jednak pomyliłem się i chcę zamówić coś innego. Czy mogę produkt zamienić na inny czy muszę anulować zamówienie (niewysłane)?
Nie trzeba anulować zamówienia, prosimy wtedy o szybki kontakt mailowy lub telefoniczny, a wymienimy produkt na inny. - Miałem problem z opłaceniem zamówienia, w jaki sposób mogę teraz dokonać płatności?
Płatności można alternatywnie dokonać płacąc przelewem tradycyjnym, możemy też wysłać link do płatności. - Czy jest możliwość złożenia zamówienia za pobraniem?
W Notece zamówienia są realizowane po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Oferujemy również odroczone płatności Twisto, o których więcej możesz dowiedzieć się tutaj: klik!
Sklep stacjonarny
- Jak do Was trafić?
Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Łodzi przy ulicy Okopowej 109 L1. Sklep znajduje się w budynku wielorodzinnym wchodzącym w skład Osiedla Jarzębinowego - lokal znajduje się na parterze po lewej stronie budynku (przy klatce 4) i ma witrynę i wejście bezpośrednio z ulicy. - Czy produkty dostępne na stronie będą również dostępne w sklepie stacjonarnym?
Tak, jeśli można dany produkt dodać do koszyka to znaczy, że jest dostępny w naszym sklepie stacjonarnym, jednak prosimy o wcześniejszy kontakt w celu zarezerwowania produktu. Można również składać zamówienia internetowe z opcją odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym w Łodzi na ulicy Okopowej 109 L1.
Newsletter
- W jaki sposób mogę zapisać się do newslettera?
Należy wejść na naszą stronę noteka.pl i zjechać na dół strony, aż pojawi się na środku zapytanie o dołączenie do newslettera. W okienku należy podać adres e-mail, kliknąć ZAPISZ SIĘ, a następnie potwierdzić na swoim mailu zapis do newslettera. - Jakie korzyści mam będąc zapisanym do newslettera?
Subskrybenci naszego newslettera są jako pierwsi informowani o nowościach, które pojawiły się w naszym sklepie oraz o rabatach na produkty i zbliżających się promocjach.
Pióra wieczne
- Stalówka mojego nowego pióra skrobie lub przerywa - czy to normalne?
Zdecydowanie nie! Pisanie piórem wiecznym powinno być przyjemnością - nie ma tu miejsca na drapanie i skrobanie. Zalecamy przepłukanie stalówki ciepłą wodą z kroplą płynu do mycia naczyń. Jeżeli problem nie ustąpi - prosimy o wiadomość na [email protected]. Być może stalówka ma wadę produkcyjną i będzie podlegać reklamacji. - Czy do piór wiecznych Kaweco z serii Classic / Frosted / Skyline mogę dokupić dodatkową stalówkę o wybranej przeze mnie grubości?
Tak, znajdziesz je kolejno tutaj - stalówki do serii Classic Sport, Frosted Sport, Skyline Sport. W tych modelach należy dokupić stalówkę z sekcją - nie ma możliwości zakupu samej stalówki ze spływakiem, jak w seriach metalowych.
Pozostałe pytania
Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy - czekamy tylko na kontakt od Ciebie. Jesteśmy do dyspozycji!