NOTEKA - papierniczy concept store
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Program Lojalnościowy

NOTEKA - Program Lojalnościowy

Werble... mamy dla Was coś specjalnego!

Cieszymy się, że możemy zaprosić Cię do naszego Programu Lojalnościowego – stworzonego specjalnie dla miłośników pięknych notesów, piór i artykułów papierniczych. Dzięki niemu każde Twoje zakupy w NOTECE będą jeszcze bardziej opłacalne! Każdy zakup dodaje do Twojego konta dodatkowe punkty, które następnie możesz wymienić na atrakcyjny rabat - również na taki, który nie zdarza się u nas z żadnej okazji, nawet przy Black Friday!

Jak działa program Lojalnościowy w Notece?

1 zł = 1 punkt


Za każdą wydaną złotówkę w naszym sklepie (stacjonarnym lub online) otrzymujesz 1 punkt lojalnościowy. Punkty naliczają się automatycznie po zrealizowaniu zamówienia – nie musisz niczego robić!  

Dodatkowo:

  • Każda opinia dodana do towaru i zatwierdzona przez Organizatora = 20 punktów,

  • Zapis na newsletter Noteki = 200 punktów,

Rabaty za punkty

Zbieraj punkty i wymieniaj je na rabaty po osiągnięciu wybranego przez siebie progu - to Ty decydujesz, w którym momencie chcesz skorzystać z rabatu. Możesz wykorzystać punkty od razu, gdy osiągniesz jeden z progów rabatowych, lub zbierać dalej, by skorzystać z jeszcze większego rabatu.  

  • 3000 punktów – jednorazowy rabat 10%,
  • 5000 punktów– jednorazowy rabat 15%,
  • 10000 punktów – jednorazowy rabat 20%.

Zasady programu lojalnościowego w Notece

  • Rejestracja: Dołączenie do programu jest automatyczne – wystarczy, że założysz konto w naszym sklepie i złożysz zamówienie,
  • Punkty za zakupy: Punkty przyznawane są za zrealizowane zamówienia. Punkty za zamówienia anulowane lub produkty zwrócone są odejmowane od puli.
  • Bezterminowe punkty: Twoje punkty nigdy nie wygasają, więc możesz zbierać je tak długo, jak chcesz! 
  • Wyłączenia: Punkty nie są naliczane za koszty dostawy. 
  • Jednorazowe rabaty: Każdy rabat można wykorzystać tylko raz, po czym punkty te są odliczane od Twojego konta. 

Dlaczego warto skorzystać z naszego programu lojalnościowego?

  • Im więcej kupujesz, tym większe rabaty możesz uzyskać.  
  • Masz pełną kontrolę. Decydujesz, kiedy wykorzystasz swoje punkty – już teraz czy zbierasz dalej.
  • Bez stresu. Twoje punkty są bezterminowe, więc możesz spokojnie planować większe zakupy. 

Dołącz już teraz!

Nie musisz robić nic specjalnego – punkty są naliczane automatycznie po każdym zakupie. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected] lub odwiedź nasz sklep stacjonarny w Łodzi na Okopowej 109 L1. Dołącz do Programu Lojalnościowego NOTEKI i korzystaj z jeszcze większej przyjemności zakupów! 

 


 

Regulamin programu lojalnościowego na www.noteka.pl.

Regulamin Programu lojalnościowego Noteki w sklepie www.noteka.pl i stacjonarnie w Łodzi na Okopowej 109 L1.

Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Noteki organizowanym przez firmę Marta Ogrodowczyk-Trepczyńska Studio.

DEFINICJE

W niniejszym Regulaminie następujące terminy pisane z wielkiej litery mają znaczenie przypisane im poniżej:

  • "Administrator" - administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO jest Organizator tj. Marta Ogrodowczyk-Trepczyńska Studio.
  • "Klient" - osoba dokonująca zakupu produktów w Notece w sklepie online www.noteka.pl lub stacjonarnie w sklepie Noteki na Okopowej 109 L1 w Łodzi
  • "Program Lojalnościowy NOTEKA" - oznacza Program lojalnościowy Noteki, dostępny dla każdego Klienta po zarejestrowaniu konta w sklepie i dokonaniu zakupów jako klient zalogowany.
  • "Sklep online" - objęty Programem lojalnościowym sklep online Organizatora, dostępny pod adresem www: www.noteka.pl
  • "Towary" - towary, które Klient nabywa w sklepie online Noteki. Towary mogą zostać zakupione z zastosowaniem Rabatu, jeśli takowy będzie przypisany do konta Klienta.
  • "Uczestnik" - osoba fizyczna, która posiada zarejestrowane konto w Notece: www.noteka.pl i dokonuje w nim zakupów jako Klient zalogowany.
  • "RODO" - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  • "Rabat" - uprawnienie Uczestnika Programu Lojalnościowego Noteki do dokonania zakupów w Notece w promocyjnych cenach, tj. z zastosowaniem jednorazowej obniżki w wysokości 10% / 15% / 20%.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Uczestnikiem Programu lojalnościowego Noteki może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  • Osoba zainteresowana udziałem w Programie lojalnościowym Noteki powinna przed przystąpieniem do niego zapoznać się z treścią poniższego Regulaminu.
  • Pod warunkami przystąpienia do Programu lojalnościowego Noteki określonymi w Regulaminie, przystąpienie do Programu lojalnościowego może nastąpić:
    • po zarejestrowaniu konta w sklepie internetowym Organizatora, jeśli do tej pory Klient korzystał z opcji dokonywania zakupów jako "gość",
    • po zalogowaniu się na swoje obecne konto Klienta i dokonaniu zakupów w sklepie internetowym Organizatora.
  • Przystąpienie do Programu lojalnościowego Noteki jest darmowe i następuje automatycznie po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym marki jako Klient zalogowany.
  • Punkty przypisywane są do konkretnego konta (adresu mailowego) - nie ma możliwości przepisania/przypisania punktów do innego konta/adresu mailowego.
  • W celu uniknięcia wątpliwości Uczestnicy nie są uprawnieni do jednoczesnego skorzystania z Rabatu i z innej akcji promocyjnej, chyba że w regulaminie danej promocji zostanie bezpośrednio wskazane, że dana promocja łączy się Rabatem z Programu lojalnościowego Noteki.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY NOTEKI

  • W przypadku spełnienia warunków udziału w Programie lojalnościowym Noteki oraz zarejestrowaniu konta w sklepie www Organizatora, Program lojalnościowy automatycznie pokazuje się Klientowi w zakładce "MOJE KONTO".
  • Klient może uzyskać punkty w następujący sposób:
    • Robiąc zakupy w sklepie internetowym Organizatora www.noteka.pl lub stacjonarnie w Łodzi na Okopowej 109L1 zgłaszając chęć wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym - za każde wydane 1 zł otrzymuje 1 punkt.
    • Pisząc opinie o produktach na www.noteka.pl. Każda zatwierdzona przez Organizatora opinia to 20 punktów.
    • Zapisując się do newslettera Organizatora - 200 punktów jednorazowo.
  • Klient po uzbieraniu określonej liczny punktów może wymienić je na Rabat:
    • 3000 punktów – jednorazowy rabat 10%,
    • 5000 punktów– jednorazowy rabat 15%,
    • 10000 punktów – jednorazowy rabat 20%.
  • Rabat związany z uczestnictwem w Programie lojalnościowym Noteki nie łączy się z innymi promocjami aktualnie dostępnymi u Organizatora, o ile Organizator nie postanowi inaczej. Uczestnik przed zrealizowaniem transakcji zakupowej dokonuje samodzielnego wyboru odnośnie obniżki, z której chce skorzystać (jeśli poza Programem lojalnościowym występują inne).
  • Punkty naliczane są w ciągu maksymalnie 24 godzin po zrealizowaniu zamówienia/ zatwierdzeniu opinii dodanej przez Klienta.
  • Aktualna ilość punktów widoczna jest w zakładce MOJE KONTO: Program lojalnościowy.
  • Zebranie wielokrotności danej ilości punktów nie uprawnia Uczestnika do skorzystania z większego rabatu - rabaty za zebrane w Programie lojalnościowym punkty nie kumulują się. Punkty za towary zwrócone do Organizatora zostaną odjęte od aktualnego salda, punkty są odejmowane również za zamówienie opłacone, które następnie zostało anulowane.

ZMIANY REGULAMINU

Organizator jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Programu lojalnościowego Noteki ze skutkiem w przyszłości, a uczestnik ma prawo do złożenia rezygnacji z uczestnictwa w Programie lojalnościowego Noteki w każdym czasie, poprzez usunięcie konta w sklepie www.noteka.pl.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Reklamacje dotyczące Programu lojalnościowego Noteki mogą być zgłaszane drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres mailowy, na jaki zarejestrowane zostało konto Klienta, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Organizatorowi.

DANE OSOBOWE

Wszystkie dane przetwarzane przez Organizatora, jako Administratora danych osobowych, są zabezpieczone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę w celu uczestnictwa w programie lojalnościowym na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i f, a po wyrażeniu zgody w celach marketingowych na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie przez Uczestnika danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe przetwarzane w ww. celu będą przetwarzane do czasu przedawnienia możliwych roszczeń po odstąpieniu z Programu lojalnościowego Noteki, a w przypadku działań marketingowych do czasu cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie. Wszelkie informacje handlowe lub marketingowe przekazywane przez Organizatora Uczestnikom Programu lojalnościowego Noteki są całkowicie bezpłatne.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Niniejszy Regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego.
  • Zasady Programu lojalnościowego Noteki określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
  • Organizator Programu lojalnościowego Noteki nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego w sklepie Organizatora.
  • Niniejszy Regulamin będzie dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, tj. www.noteka.pl. Regulamin wchodzi w życie w dniu: 15 listopada 2024 r. i nie działa wstecz.
  • Wszystkie zamówienia składane drogą elektroniczną, korzystające z formy wysyłki oraz odbiorów osobistych w sklepie stacjonarnym Noteki podlegają niniejszemu Regulaminowi.
  • Zakupy stacjonarne podlegają Programowi Lojalnościowemu Noteki po podaniu przez klienta jego adresu e-mail i założenia konta w sklepie www.noteka.pl.
Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl