J. Herbin Atrament 10 ml
Cena regularna:
Ten produkt jest chwilowo niedostępny.
J. Herbin, a dokładniej Jacques Herbin, to najstarsza marka atramentów na świecie - założona została w 1670 roku w Paryżu. Kolekcja "La Perle des Encres" została opracowana w 1700 roku. Atramenty te są dedykowane do piór wiecznych - na etapie produkcji zostały poddane bardzo drobnej filtracji, która uniemożliwia zapchanie pióra. Małe i poręczne szklane flakony mieszczą 10 ml tych wyjątkowych atramentów. To idealna ilość na wypróbowanie koloru lub na zabranie go w podróż.
Można wybierać spośród aż 35 kolorów! Kolekcja kolorów jest większa niż w nabojach atramentowych tej marki. J. Herbin używa jedynie naturalnych barwników w swoich atramentach do piór wiecznych. Ten naturalny skład znajduje odzwierciedlenie w bardzo neutralnym pH atramentów.
- atrament do pióra w małym pojemniku,
- 35 kolorów do wyboru,
- pojemność buteleczki - 10 ml,
- idealny do piór wiecznych (sprawdzi się też do piór maczanych i szklanych),
- wytworzone z naturalnych barwników o neutralnym pH,
- wodoodporność - nie,
- wymiary: 5 cm x 2 cm x 5 cm,
- waga: 40g,
- wyprodukowany we Francji.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
1 150,00 zł
139,00 zł
1 199,00 zł
109,00 zł
50,00 zł
1 138,00 zł
30,00 zł
9,00 zł
98,60 zł
Cena regularna:
116,00 zł
855,00 zł
415,00 zł
148,00 zł
Cena regularna:
185,00 zł
89,00 zł
93,50 zł
Cena regularna:
110,00 zł
770,00 zł
424,00 zł
Cena regularna:
530,00 zł
93,50 zł
Cena regularna:
110,00 zł
Fajny atrament dla niezdecydowanych lub lubiących częste zmiany kolorów, mała pojemność więc nie zdąży się znudzić i umożliwia dużo testowania. Dobry do tzw. mokrych piór. Kolor diabolo menthe jest bardzo ciekawy ale trochę za jasny do zwykłego pisma cienką stalówką.
Piękne kolory. Mała pojemność pozwala na wypróbowanie nawet tych najbardziej szalonych czy nietypowych. Uwielbiam!
Mam kilka kolorów. Atramenty są dobrej jakości, a mała pojemność pozwala na wypróbowanie wielu kolorów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.