Ołówki Blackwing Matte Red - 12 sztuk
Cena regularna:
Ten produkt jest chwilowo niedostępny.
Ołówki Blackwing Matte w nowej odsłonie! Dostępne online w pełnych opakowaniach i stacjonarnie na sztuki.
Klasyczna wersja ołówka Blackwing wznowiona w 2010 roku przez firmę Palomino, jako współczesne odwzorowanie oryginalnego ołówka Blackwing 602 produkowanym przez Eberharda Fabera od lat 30. ubiegłego wieku. Ołówki z miękkim grafitem przeznaczone dla artystów. Zestaw 12 doskonałej jakości ołówków w eleganckim kartonowym pudełku.
Polecany głównie dla artystów i muzyków.
Ołówki Blackwing Matte Red to nowa odsłona klasycznych ołówków Matte. Charakteryzują się matowym, czerwonym wykończeniem, detalami w kolorze miedzianym, w tym nadrukiem i tulejką, oraz jasnoszarą gumką. Zawiera ten sam miękki grafit, który stosowany jest w klasycznej wersji.
Ołówki Blackwing przez wielu są uważane za najlepsze ołówki na świecie. Są znane z świetnej jakości grafitu, ikonicznego kształtu oraz wymiennych gumek do ścierania. Przy opracowywaniu swoich dzieł korzystali z nich laureaci nagród Pulitzera, Emmy, Grammy i Academy Awards. Wśród ich użytkowników wskazuje się między innymi Stephena Sondheima, Leonarda Bernsteina, Johna Steinbecka czy Chucka Jonesa, który miał stworzyć przy ich użyciu Królika Bugsa i innych bohaterów Lonely Tunes. Sprawdźcie sami, jak pisze się ołówkiem - legendą!
- grafit: soft graphite (miękki)
- zestaw 12 ołówków w kartonowym pudełku,
- ołówki z drewna cedrowego, korpus malowany czerwoną farbą,
- jasnoszara wymienna gumka do ścierania w metalowym uchwycie w kolorze złotym,
- wyprodukowane w Japonii.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
1 150,00 zł
139,00 zł
109,00 zł
1 199,00 zł
1 138,00 zł
30,00 zł
98,60 zł
Cena regularna:
116,00 zł
855,00 zł
50,00 zł
770,00 zł
93,50 zł
Cena regularna:
110,00 zł
424,00 zł
Cena regularna:
530,00 zł
9,00 zł
629,00 zł
Cena regularna:
740,00 zł
93,50 zł
Cena regularna:
110,00 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.